sobota, 2 listopada 2013

Welcome home :D

      Tak się złożyło, że już dziś przyleciałam do PL, do domku :)
Obudziłam się koło 7 rano, później szybkie śniadanko, herbatka i na lotnisko! Po ok.20 minutach zobaczyłam te oto widoki...
Manchester Airport - Terminal 3




Windą na piętro odlotów, szybkie ogarnięcie numeru bramki wyjściowej i oczekiwanie na przylot mojego samolotu...I oto jest i on, we własnej hm postaci :P Tu z daleka...

A tu już podczas wchodzenia na pokład...

Potem oczekiwanie na start, ale ludzie jeszcze w drodze do samolotu (kolejne zdjęcia będą jak zza mgły, lecz to nie mgła, to tylko moje okienko było straaaasznie zakurzone, masakra)

Wszyscy gotowi? No to ruszamy...


Przez 2 godziny widoki się raczej nie zmieniały. Po tym czasie zaczęliśmy zbliżać się ku ziemi...


I w końcu dotarliśmy do celu, Warszawa Modlin wita :)
Warsaw Modlin Airport



Ku mojej ogromnej radości po wyjściu z odprawy czekała na mnie Mamcia, Siostra i Szwagierek :P WARIATY! :D

A oto co czekało na mnie w moim pokoju, już w Mińsku - prezent od Siostry :P
 Słiiiiitttt :D Czyż nie jest Kochana? Jest :*

I tak się zaczęły moje 3 tygodnie w Polsce :)

Do następnego,
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz