piątek, 29 listopada 2013

Odległej wycieczki cz.2

          Jak się pewnie domyślacie, zgodnie z ostatnimi zapowiedziami, dzisiejsza wycieczka będzie na stadion piłkarski Old Trafford - stadion drużyny Manchester United (Czerwone Diabły) :) Tu też już kiedyś byłam, w 2009r. Wtedy też udało mi się zwiedzić zarówno muzeum drużyny jak i stadion od środka, łącznie z szatniami zawodników i press room'em :D 

Tak oto prezentuje się stadion z zewnątrz...
 



...A tak się prezentuje wewnątrz (zdj. z mojego archiwum - łącznie ze mną)

            Podczas 1,5 - godzinnej wycieczki po stadionie, można się dowiedzieć wszystkiego na temat jego historii oraz zawodników tutaj grających kiedyś i obecnie, odwiedzić miejsca gdzie na co dzień (poza wycieczką) nie ma wstępu i zadawać dowolną liczbę pytań przewodnikowi, który zrobi wszystko, aby zaspokoić Waszą ciekawość :) Jeśli ktoś by się zastanawiał czy warto - moim zdaniem jak najbardziej WARTO! :)

Firmowy znak drużyny w ujęciu na płycie stadionu...

...I poza nią :P

          Otoczenie stadionu też niczego sobie. Dla zmęczonych zwiedzaniem są ławeczki (jak byłam tam ostatnio jakoś je przeoczyłam). Pojawiło się mnóstwo plakatów z wydarzeniami związanymi z ManUtd wzdłuż całego długiego ogrodzenia

         Pomnik 'The United Trinity' z wielkimi piłkarzami: George Best, Denis Law and Bobby Charlton postawiony na cześć zwycięstwa ManUtd w Pucharze Europy w '68.
I wiecie co? Przy tym pomniku w kółko ktoś się kręci i robi zdjęcia, a już najwięcej to Chińczyków :P

           Co ciekawe, i nawet mnie zdziwiło, że wzdłuż ogrodzenia biegnie pas kostki, a na każdym jej kawałku znajduję się imię i nazwisko piłkarza, który kiedykolwiek grał w drużynie Diabłów oraz działaczy zasłużonych dla Klubu. Wygląda to tak
 

 Wychodząc z terenu stadionu pożegnała mnie taka tabliczka

Dzisiaj, kiedy akurat nie było meczu, ulice wokół były dosyć puste, w porównaniu z tymi po meczu :)


         Oczywiście w pobliżu The Theatre of Dream (jak również nazywany jest stadion ManUtd) znajduję się kilka knajpek, w których można zjeść coś na szybko lub wypić piwko :) To tylko kilka z nich
 

To by było na tyle ze zwiedzania na dziś!

Do następnego,
Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz