wtorek, 28 stycznia 2014

Coś ciekawego :)

       Dłuuuuga przerwa - znowu, ale widocznie tak już musi być ;)
W niedziele idąc do CH Arndale po kolejne zamówienie dla mojej sis natknęliśmy się z P. na taki oto widok :P



I od razu spieszę do Was z wyjaśnieniami o co chodzi! A mianowicie zaczęły się przygotowania do obchodów Chińskiego Nowego Roku :D Z racji tego, że Chińska dzielnica (o której pisałam Wam troszkę tutaj) jest "rzut beretem" od Arndale to przyozdobili i na deptaku.
O tegorocznych obchodach można poczytać na portalu o Manchesterze :)
Wynika z tego, że odbędzie się on między 30.01.-02.02. br., co oznacza, że jak mi się uda to przed pobytem w PL zajrze tam i zdam Wam relację :)

         Przyznam się Wam, że już kiedyś mieliśmy z P. oglądać widowiskowe pokazy z okazji Chińskiego Nowego Roku, mimo że nawet nie wiedzieliśmy wtedy dokładnie o co całe zamieszanie - zamknięte ulice wokół China Town, dużo policji i tłumy Chińczyków udających się w kierunku zamieszania! 
A oto zdjęcia (szału z jakością nie ma - rok 2010, kiepski aparat, niewprawna ręka przy robieniu zdjęć - sami rozumiecie :P )











Jak dla mnie widowisko bardzo fajne, polecam ;) Ciekawe jak będzie w tym roku!?

A Wam jak się podoba?

Buziaki,
Ania ;)

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog. Wchodzę codziennie i czekam na nowe posty. Sam wybieram się do Anglii, wiec twoje opisy i rady bardzo mi pomagają. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, to dla mnie wiele znaczy - takie miłe słowa ;) Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz porady odnośnie funkcjonowania w Anglii - chętnie postaram się pomóc. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuje. Jednak to jeszcze trochę, więc mamy czas :) Ale jak coś, to nie omieszkam! :)

      Usuń
  2. Chiński Nowy Rok- nas uświadomiła uświadomiona w tej kwestii przez szkołę córka ;) oby pogoda się poprawiła- przejeżdżałam dzisiaj przez Manchester...i gorszej pogody dawno nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że w tym roku nie udało mi się wybrać do China Town, ale dopiero dziś wróciłam po kilku dniach do Manchesteru i na szczęście pogoda jest całkiem przyjemna :)

      Usuń
  3. hejka, nominowalam Cie do Liebster Blog Award. Mam nadzieje, ze sie przylaczysz:)

    http://pumkaska.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy beda nowe wpisy fotki z fajnych miejsc nie moge sie doczekac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co to ciężko będzie po pogoda nie dopisuje, ale jak tylko będzie to możliwe to coś skrobne :)

      Usuń