piątek, 7 lutego 2014

Liebster Blog Award

        W ostatnich dniach "kopnął" mnie MEGA zaszczyt, ponieważ zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Podziękowania za nominację ślę Paulinie

   

       Dla tych co nie wiedzą, spieszę z wyjaśnieniami o co w tym chodzi na swoim przykładzie.
Otóż Paulina nominowała mojego bloga do Liebster Blog Award za całokształt. Nominowane są blogi, które są mało popularne, z mniejszą liczbą obserwatorów. Jest to ogromna szansa na rozpowszechnienie informacji o danym blogu. 
Teraz ja muszę, po pierwsze odpowiedzieć na zamieszczone na jej blogu pytania, napisać swoje oraz co najważniejsze nominować kolejne osoby, oczywiście pomijając osobę, która nominowała mnie :) To tak w skrócie.

Czas na moje odpowiedzi na pytania:
1. Jeżeli miałabym używać tylko jednego lakieru do paznokci do końca życia, byłby to lakier...
          - Na pewno byłby to jakiś kolor, pastelowy z drobinkami BarryM.
 
2. Pies czy kot...
          - Oczywiście, że pies i tylko pies!
 
3. Mój kosmetyk wszech czasów...
          - Intensywne serum rewitalizujące firmy Bioliq.
 
4. Gadżet, bez którego nie wyobrażam sobie życia...
          -  ... chyba niestety telefon
 
5. Książka, którą ostatnio przeczytałam to...
          - Sundays at Tiffany's, autor: James Patterson
 
6. Chcę się rano budzić, bo...
          - ...mam dla kogo
 
7. Najwygodniej nosi mi się...
         - ... spodnie :)
 
8. Nie rozumiem, dlaczego dziewczyny wydają tyle kasy na...
         - ... kosmetyki
 
9. Najmilej wspominam moment, gdy... 
         - ... byłam dzieckiem
 
10. Najlepsza rada, jaką udzieliła mi moja mama to...
        - ... rób tak, żebyś była szczęśliwa
 
11. W kuchni zawsze najlepiej wychodzi mi...
       - ... patrzenie ;) 
 
Nie znam póki co zbyt wiele blogów, które mogłabym nominować, ale są to:
1) http://uk-zycie.blogspot.co.uk
2) http://natwlondynie.com/
3) http://polka-w-uk.blogspot.co.uk/
4) http://videofinlandia.blogspot.co.uk/
5) http://meandyork.blog.pl/ 

Wszystkie ze względu na tematykę są poniekąd podobne do mojego, dlatego uważam, że zasługują, żeby się znaleźć na tej liście.

Moje pytania dla Was:
- Największe marzenie to...
- Czy  czujesz się spełniona prywatnie/zawodowo? Jeśli tak/nie to dlaczego?
- Co zajmuję Ci najwięcej czasu przed wyjściem z domu do pracy/szkoły?
- Najbardziej w życiu boję się...
- Najważniejsze w życiu jest...
- Co robisz jak jest Ci smutno?
- Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
- Ulubione miejsce to...
- Ulubiony napój to...
- Czego oczekujesz od swojej drugiej połówki?
- Co Twoi znajomi sądzą o pisaniu bloga?

Bawcie się dobrze, tak jak i ja się bawiłam!

Pozdrawiam,
Ania :)

 
 

8 komentarzy:

  1. dzieki Hannndzia za odpowiedzi :)
    hahaahahah rozwalilas mnie tym patrzeniem w kuchni!!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. To moze teraz przeczytaj dla odmiany ksiazke kucharska moze ci wtedy wyjdzie cos wiecej niz tylko patrzenie

    OdpowiedzUsuń
  3. rękawica podjęta :) http://meandyork.blog.pl/2014/02/10/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. hmm... oczywiscie pies i tylko pies a jeden z postow poswiecony w calosci kotu ? Patrzenie w kuchni wygrywa !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post o kocie był na zamówienie :) a jakbym ja miała mieć jakieś zwierzę to byłby to pies, stąd odpowiedź. Patrzenie to póki co ulubione zajęcie, ale to się zmieni ;)

      Usuń