sobota, 11 stycznia 2014

Puzzelki kochane!

      Obiecałam Wam, że będę Was informować o postępach w układaniu moich puzzli. To też poniżej uczynie :) 
Są to puzzle "Podwodny świat" 9000 kawałków firmy Ravensburger. Przy czym już po otwarciu pudełka widać, że sprawa jest ciut łatwiejsza, ponieważ są one podzielone na 2 równe worki, zgodnie z opisem w instrukcji w jednym worku jest strona lewa, w drugim - prawa. Nie zmienia to faktu, że układanie puzzli tej firmy sprawia niesamowitą przyjemność. A teraz postępy w układaniu:

Jeszcze nie rozpakowane - 24.12.2013r.
Rozpakowane - 24.12.2013r.










Jak zwykle zaczynam od układania ramki - 29.12.2013r.

P. naszykował mi nowe miejsce - 29.12.3013r.
Zaczynają się pojawiać jakieś kawałki - 2.01.2014r.
Widać postęp - 7.01.2014r.
Duuuuży postęp - 10.01.2014r.
Koniec - 11.01.2014r.
       Moim skromnym zdaniem efekt mimo, że połowiczny, jest bardzo efektowny. Już nie mogę się doczekać aż ułożę drugą połowę i połączę je w całość! Tylko gdzie ja to zmieszczę?! Mam nadzieję, że P. pomoże mi coś wymyślić :) Tak w ogóle to myślałam, że zejdzie mi się z tym jakiś rok, ale ja nie umiem im się oprzeć :D Ciekawe ile by mi się zeszło z większą ilością :)

I jak Wam się podobają? :)

Buziaki,
Ania ;)

3 komentarze: