sobota, 18 stycznia 2014

Wycieczek cd ;)

        Dziś, w związku z pogodą (była w miarę w porządku) i tym, że P. miał wolne (ja mam je codziennie), wybraliśmy się na wycieczkę do innego centrum handlowego, Trafford Centre w Manchesterze.




        W sumie to nie był mój pierwszy raz jak tu byłam, ale chciałam Wam pokazać jak wygląda to jedno z największych (jeśli nie największe) centrum handlowe w Manchesterze ;)
A to jego wnętrze






Raz na jakiś czas ze środka tej fontanny wypływa strumień wody pod takim ciśnieniem, że dociera prawie pod sufit (kopułkę na zdjęciu powyżej). Duża atrakcja dla dzieciaków ;)

        W tym centrum jest też China Town


     
        I co jest dla mnie zawsze największą atrakcją - Titanic :D





To właśnie tutaj odbywały się pokazy Goka (to ON) ;)

W rzeczywistości są to 2 piętra restauracji, barów i innych knajpek oraz miejsca do siedzenia ;) Jak widać zresztą dziś bardzo oblegane przez populację Manchesteru :]

Ta część centrum handlowego nazwana jest New Orlean i wejście do niej wygląda tak



Tutaj co prawda nie mieliśmy okazji posiedzieć, ale wydaję mi się, że warunki i klimat są  całkiem przyjemne :)

Jest jeszcze część centrum handlowego, The Great Hall


W tym miejscu również są jakieś knajpki i kawiarnie, w których można się relaksować w przerwie między zakupami :] 

Co do sklepów, jest ich całe mnóstwo, ale jest to w większości wyższa półka, więc raczej nie na moją kieszeń... Poza tym, my przyjechaliśmy tu dziś tylko w celach wycieczkowych, a nie zakupowych, na szczęście dla mnie i dla P. ;) 

Ogólnie centrum jest bardzo ładnie, bogato zdobione, z przepychem. Ale tak jak dziś, ilość ludzi jest dla mnie odstraszająca, więc długo nie myśląc zabraliśmy się stamtąd :/

Mimo wszystko, dla maniaków zakupowych jest to istny raj, żeby pozbyć się trochę gotówki :P

Pozdrawiam,
Ania :)

2 komentarze:

  1. Ładne to centrum:) mi czegoś takiego nieco brakuje w yorku...takie miejsca są idealne na brzydką pogodę

    OdpowiedzUsuń
  2. Na złą pogodę są i lepsze miejsca w Man jak dla mnie, ale to też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń