niedziela, 2 marca 2014

Prezent urodzinowy ;)

      Wczoraj, wybraliśmy się z P. na wycieczkę. Była ona w ramach mojego prezentu urodzinowego. A Wam pokażę kilka zdjęć z Naszej wyprawy ;) Po drodze, zza szyby samochodu uchwyciłam kilka ślicznych widoków


Tu już widać kawałek morza ;)



       Na pierwszy cel wycieczki wybraliśmy ZOO - The Welsh Mountain Zoo w Colwyn Bay w Północnej Walii

        A tam znaleźliśmy kilka ciekawych 'okazów' :D Na przykład lwa morskiego, który chwilę wcześniej leżał nieruchomo, nawet P. mówi do mnie: 'Czemu Ty robisz zdjęcie, przecież to posąg'. Jego mina bezcenna kiedy chwilę później lew zaczął nam pozować :D :D :D



Ten mi się podoba najbardziej ze wszystkich :D

Z terenu zoo można podziwiać piękne widoki na całe miasto i farmę wiatraków w oddali


       Kiedy skończyliśmy już oglądać zwierzaki, pojechaliśmy do oddalonego o ok. 4,5 mili od zoo, The Conwy Castle w mieście Conwy. Co prawda nie zwiedzaliśmy zamku od wewnątrz, ale z zewnątrz prezentował się imponująco


        Tak naprawdę w całym mieście, a raczej w części które udało nam się zobaczyć, widać pozostałości po murach obronnych zamku.
Co więcej, podczas spaceru promenadą nad rzeką Conwy, całkiem przypadkiem natknęliśmy się na Najmniejszy Dom w Wielkiej Brytanii
Co prawda nie widać tutaj jak wygląda w porównaniu do innych domów wokoło, ale uwierzcie mi, jest bardzo mały, a jedyne co nas zastanowiło, to to czy tam rzeczywiście ktoś mieszka?! 

         Na koniec wycieczki pojechaliśmy do miasta Llandudno, które znajduje się w zatoce o tej samej nazwie, na Morzu Irlandzkim. 

Przeszliśmy się promenadą, poczuliśmy jakże silny powiew morskiego powietrza, a później udaliśmy się wgłąb miasta zanim urwało nam głowy od wiatru :P

Cała wycieczka zajęła nam jakieś pół dnia, ale baaaardzo mi się podobają takie prezenty od P. i chcę więcej :)

I tak oto wracaliśmy do miasta

Jak Wam się podoba? :)

Buziaki,
Ania :)

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. super widoki :) teraz też mam ochotę na jakąś wycieczkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pakuj Mateusza w samochód i w drogę ;) na pewno jest jakieś miejsce warte odwiedzenia w niezbyt dalekiej odległości ;)

      Usuń
  3. Cudownego masz tego P.! Zazdrocha jak nic! Całuję Cię Aniu mocno i z całego serducha pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam gorąco i przesyłam buziaki! Zdarza się, że bym go czasem chciała oddać/pożyczyć, ale zaraz mi przechodzi :P

      Usuń
  4. a zapukałaś w okienko najmniejszego domu na świecie? może jakiś krasnoludek głowę by wystawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nawet do głowy mi nie przyszło, żeby sprawdzać, czy ktoś tam mieszka ;)

      Usuń
  5. Walia jest cudowna. Aż mi się przypomniała moja wycieczka w tamte rejony. Wspaniała kraina zamków, klifów i owieczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, krajobraz zapierał dech w piersiach i mam nadzieję, że nie raz jeszcze pojadę w te strony ;)

      Usuń